Fredrik

Fredrik

onsdag 18 december 2013

Tillägg till inlägget Att mötas i sorg

Måste nog göra ett förtydligande på gårdagens inlägg.
Ni är många fler som möter mig/oss med värme än den klick som inte gör det. Jag förstår att en ung människas död berör mer eller mindre alla på något sätt.

Vi har fått mängder av kort, mail, sms, blommor och telefonsamtal från de mest oväntade håll, med deltagande och stöd. Många har hört av sig via Facebook, både vänner och personer som jag inte känner med hjärtan och kramar.
Så det är inte på något sätt så att jag blir bemött med kyla och bortvändhet, men jag kan känna mig besviken på vänner som jag trodde fanns i min närhet.
Men det bottnar nog i rädsla och osäkerhet?
En liten del av alla de kort vi fått.

Tack alla underbara vänner, bekanta och okända för att ni står ut med mig!
Ni som tycker att ni vill dela min blogg vidare får gärna göra det. 
Kanske kan det hjälpa någon och kanske kan det hjälpa mig att få kontakt med andra i min situation?

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar