Fredrik

Fredrik

lördag 11 oktober 2014

Artikeln i Allers

Denna artikeln publicerades i Allers Veckotidning i somras. Intervjun gjordes redan den 21 mars,
(på vårdagjämningen.)
Frilansjournalisten Jacob Hydén kom hit ifrån Malmö och jag fick berätta för honom om Fredrik, om sorgen och om saknaden.
Vi var nere vid havet i Timmernabben och Jacob fotograferade mig.
Det kändes inte konstigt att träffa och prata med Jacob, han var trevlig och väldigt lätt att prata med, men däremot att bli fotograferad kändes ganska obekvämt tycker jag.

När Jacob skrivit klart fick jag läsa igenom allt, rätta och godkänna och tyckte då texten kändes bra.
Men när sedan artikeln publicerades hade de lagt till en ruta som sa att Fredrik hade en bekymmersfri uppväxt, och det kändes inte bra, för ni som känner oss och Fredrik vet att det inte alltid var så bekymmersfritt.

Här är i alla fall artikeln, och den är bra tycker jag.
Tack Jacob.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar