Fredrik

Fredrik

torsdag 23 januari 2014

Tänd ett ljus


Var inte ledsen vid min grav,
jag är inte där,
jag har gett mig av.

För jag är tusen vindar över sjön,
jag är också silverglittret över snön.

Jag är solskenet över mogen säd,
jag är även ett stilla regn i höstens träd.

Och när du vaknar efter nattens vila,
är jag fåglarna som på himlen ila
i cirklande flykt över vatten,
är jag är också stjärnorna om natten.

Så gråt inte mer vid min grav.
Jag är inte där, .........
jag har gett mig av.

---------------------------------------------------------------

Jag har hittat en sida på nätet där man kan gå in och tända ett ljus till minnet av Fredrik.
Det finns en grupp där som helt enkelt heter FP. Här nedan finns en länk dit och även på Minnessida för Fredrik Pedersen på Facebook finns en länk dit.

Tänd ett ljus för Fredrik 


Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar